.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری با 20 دقیقه بارندگی قفل شد!

شهر 500 هزار نفری ساری به دلیل بارش شدید باران در کمتر از 20 دقیقه مملو از ترافیک شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مرکز مازندران که دارای بافت قدیمی و خیابانهای تنگ و باریک بوده با بارش 20 دقیقه ای باران به محل جمع آوری آبهای سطحی ناشی از باران شدید تبدیل شده است.

گزارش خبرنگاران مهر از نقاط مختلف شهر حاکی است که باران شدید سبب آبگرفتگی معابر، آبراهه ها و مسدود شدن تمام خیابانهای اصلی شهر شده است.

هم اکنون بسیاری از خیابانهای مشرف به مرکز شهر از ترافیک شدید مسدود بوده و خیابانهای فرهنگ، قارن، شیخ طبرسی، ورزش، رازی، جمهوری و میدان امام خمینی(ره) ساری دچار آبگرفتگی شدید شده است.

از سویی با رسیدن زمان تعظیلی دانش آموزان شیفت صبح برخی مدارس راهنمایی، مشکلات فراوانی در آمد و شد این افراد به واسطه تردد ضعیف و کند رانندگان تاکسی در سطح شهر حادث شده است.

رانندگان تاکسی ضمن پارک کردن خودروهای خود در کنار خیابان از دربستی استفاده می کنند و هیچ نظارتی از سوی مسئولان و بازرسان سازمان تاکسیرانی وجود ندارد.

شهرداری ساری نیز به دلیل کمبود ناوگان جمع آوری آبهای سطحی، در صدد تخلیه این آبها به مکانهایی بیرون از شهر بوده و این مهم ترافیک شدیدی را در مرکز استان به وجود آورده است.

شهر 500 هزار نفری ساری دارای بافت قدیمی و خیابانهای تنگ، باریک و متصل به یکدیگر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مهر 1390
شهرداران قائمشهر و ساری پر ادعا هستند فقط درصدد رضایت شورای شهر هستند نه شهروندان بررسی کنید بستگان اعضای شورای شهر شهرداری ساری و قائمشهر غصب کردند بیچاره کسی که ، کسی را نداره.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.